تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 672213

بررسی تأثیر به کارگیری مفاهیم اعتماد و پاسخگویی بر اثر بخشی روابط بنگاه-مشتری شهرستان .... در عرصة تجارت الکترونیک و ارائه استراتژی های راهبردی


بررسی تأثیر به کارگیری مفاهیم اعتماد و پاسخگویی بر اثر بخشی روابط بنگاه-مشتری شهرستان .... در عرصة تجارت الکترونیک و ارائه استراتژی های راهبردی

حاوی فایل های داده و خروجی spss

 

چکیده:

یکی از ضرورت هایی که در محیط آشوب ناک امروزی نقش پررنگی را دارد مفهوم تجارت الکترونیک است علی رغم نوپا بودن پیشرفت های شگرفی را داشته و بخصوص اخیراً در ایران گرایش به آن زیاد شده ولی از طرفی به دلیل این که کالا در تجارت الکترونیک همان گونه که در تجارت صنعتی وجود داشته ملموس نیست و فلذا یکی از لازمه های مهم در جریان خرید در تجارت الکترونیک مفهوم اعتماد است، البته عملی که با عنوان پاسخگویی که لازمه سلامت امور است این امکان را می دهد که شهروندان از دولتها این انتظارات را داشته باشند که در برابر اموری که انجام می دهند توضیح دهند، دولتی که این مهم را موظف بداند در انجام امور و صرف هزینه ها محتاط تر عمل خواهد کرد.

از این رو این تحقیق قصد دارد رابطة اعتماد با تجارت الکترونیک و عامل پاسخگویی را که در این میان دلیلی بر موجه بودن اعمال دولت و شفاف بودن امور است که البته پاسخگویی خود اعتماد را به دنبال خواهد داشت که گاهاً به عنوان حلقه مفقوده در مباحث تجارت الکترونیک مطرح است را بررسی نماید این تحقیق و پژوهش ابتدا به مطالعه مفهوم اعتماد پرداخته و تعریف ضرورت و ابعاد آن و سپس پاسخگویی و در آخر مطالعه تجارت الکترونیک و زیرساخت ها و شاخص های آن و در پایان نقش اعتماد در تجارت الکترونیک را بیان خواهد کرد.

واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک، اعتماد، تأثیر اعتماد بر تجارت الکترونیکی، پاسخگویی

 

فهرست مطالب

عنوان *********************************************** صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه...............................................................................................................................................3

1-2 بیان مسئله..........................................................................................................................................4

1-3 اهمیت موضوع تحقیق.......................................................................................................................5

1-4 اهداف تحقیق...................................................................................................................................6

1-4-1 اهداف کلی..................................................................................................................................6

1-4-2 اهداف جزئی................................................................................................................................6

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

بخش اول: پیشینه تحقیق

2-1 تحقیقات خارجی..............................................................................................................................8

2-2 تحقیقات داخلی................................................................................................................................9

بخش دوم: تجارت الکترونیک

2-3 مقدمه............................................................................................................................................10

2-4 تعریف تجارت الکترونیک..............................................................................................................11

2-5 شاخه های تجارت الکترونیک.........................................................................................................12

2-6 مدل های تجارت الکترونیک..........................................................................................................12

2-7 مزایا و معایب تجارت الکترونیک....................................................................................................13

2-7-1 مزایای تجارت الکترونیک..........................................................................................................13

2-7-2 معایب تجارت الکترونیک..........................................................................................................13

2-8 تجارت الکترونیک در ایران............................................................................................................14

2-9 ویژگی های فروشگاه های مناسب برای تجارت الکترونیک.............................................................16

بخش سوم

2-10 اعتماد..........................................................................................................................................17

2-10-1 تعریف اعتماد...........................................................................................................................17

2-11 ابعاد اعتماد...................................................................................................................................20

بخش چهارم

2-12 توانایی..........................................................................................................................................21

بخش پنجم

2-13 خیرخواهی...................................................................................................................................22

بخش ششم

2-14 درستی و صداقت..........................................................................................................................23

بخش هفتم

2-15 پاسخگویی...................................................................................................................................25

2-15-1 تعاریف پاسخگویی..................................................................................................................26

2-15-2 انواع پاسخگویی.......................................................................................................................27

بخش هشتم

2-16 تعاریف ارزیابی عملکرد...............................................................................................................31

2-16-1 اهداف ارزیابی عملکرد............................................................................................................32

2-16-2 اهداف استفاده از ارزیابی عملکرد.............................................................................................33

2-17 دیدگاه های ارزیابی عملکرد.........................................................................................................34

2-17-1 نظریة اجبار...............................................................................................................................34

2-17-2 نظریه بزرگمرد.........................................................................................................................35

2-17-3 نظریه «آینده تداوم گذشته».......................................................................................................36

2-18 نظریه های ارزیابی........................................................................................................................38

2-19 روش ها و فنون ارزیابی کارکنان...................................................................................................42

2-19-1 روش استفاده از ویژگی ها و صفات..........................................................................................42

2-19-2 روش انتخاب اجباری...............................................................................................................43

2-19-3 روش مقیاسی...........................................................................................................................43

2-19-4 روش وقایع حساس...................................................................................................................44

2-19-5 روش رتبه بندی........................................................................................................................45

2-19-6 روش مقیاسی زوجی.................................................................................................................46

2-19-7 روش توزیع اجباری..................................................................................................................46

2-20 سایر شیوه های ارزشیابی...............................................................................................................47

2-20-1 روش گزارش آزاد...................................................................................................................47

2-20-2 روش گزارش کنترل شده.........................................................................................................47

2-20-3 روش خود ارزشیابی.................................................................................................................48

2-20-4 ارزشیابی بر اساس نتایج............................................................................................................48

2-21 وظایف سرپرستان در ارزیابی........................................................................................................53

2-22 انحرافات در ارزیابی عملکرد کارکنان..........................................................................................53

2-22-1 تعمیم نظر (خطای هاله ای).......................................................................................................54

2-22-2 تمایل به ارزیابی متوسط............................................................................................................54

2-22-3 تمایل به ارفاق و یا سخت گیری های بی مورد..........................................................................54

2-22-4 غرض ورزی............................................................................................................................55

2-22-5 اثرعملکرد نهایی.......................................................................................................................55

2-22-6 گرایش به تبعیض نژادی و جنسی(تعصب)................................................................................55

2-22-7 انتظارات فرهنگی.....................................................................................................................56

2-22-8 ناتوانی، ترس ارزیاب................................................................................................................56

2-22-9 ترحم.......................................................................................................................................56

2-23 مشکلات ارزیابی در مدیریت........................................................................................................57

2-23-1 استانداردهای نامناسب..............................................................................................................57

2-23-2 انتخاب معیار ارزیابی................................................................................................................58

بخش نهم

2-24 فرضیه ها.......................................................................................................................................59

2-25 مدل تحقیق...................................................................................................................................59

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1 مقدمه.............................................................................................................................................61

3-2 روش تحقیق...................................................................................................................................62

3-3 ابزار جمع آوری اطلاعات...............................................................................................................62

3-4 روش آماری...................................................................................................................................64

3-5 تعریف متغیرهای مستقل و وابسته.....................................................................................................64

3-6 تعریف مفهومی متغیرهای وابسته و مستقل........................................................................................65

3-6-1 تعریف مفهومی..........................................................................................................................65

3-6-2 تعریف عملیاتی متغیرهای وابسته و مستقل...................................................................................65

3-7 جامعه آماری..................................................................................................................................66

3-8 جدول نمونه....................................................................................................................................66

3-9 جدول مورگان................................................................................................................................67

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 مقدمه.............................................................................................................................................70

4-2 تحلیل و توصیف داده ها.................................................................................................................71

4-3 آزمون فرضیات.............................................................................................................................75

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

5-1 مقدمه.............................................................................................................................................80

5-2 نتیجه گیری.....................................................................................................................................81

5-3 پیشنهادها........................................................................................................................................85

5-4 محدودیتها .....................................................................................................................................85

5-4-1محدودیت تحقیق........................................................................................................................85

منابع و پیوست

منابع فارسی............................................................................................................................................87

منابع انگلیسی.........................................................................................................................................89

پرسشنامه................................................................................................................................................92


مبلغ واقعی 132,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 66,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 576

مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.