تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 256
  • بازدید دیروز : 191
  • بازدید کل : 675423

بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و افزایش فروش فروشگاه رویا در سال 1393


بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و افزایش فروش فروشگاه رویا در سال 1393

حاوی فایل های داده و خروجی spss

چکیده:

مسئله تبلیغات مسئله بسیار مهمی در مقوله فروش است. امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست زیرا فعالیت های در حال توسعه تغییر کرده است و در یک محیط رقابتی بایستی مشریان را جذب نمود . تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت آمیز به حساب می آید و شرکت های موفق به موازات ارتقای کیفی محصولات خود بدنبال طراحی و بکارگیری سیستم های بازاریابی پویا و موثر می باشند. تبلیغ به شما کمک می کند تا مشتریان کنونی را نسبت به خود وفادار کنید یا بازارهای جدید را برای خود برگزینید . یکی از جنبه هایی که به کمک آنها مشتریان نسبت به شرکت شــما شکل می گیرد، شیوه های تبلیغاتی شماست. برای انجام تبلیغات ابزارها و شیوه های مختلفی وجود دارد که در مطالعه حاضر مورد بررسی قرار گرفته و مزایا، معایب و راهکارهای اجرای صحیح آن ها ارائه گردیده است . در این تحقیق ما به دنبال بررسی رابطه بین تأثیر تبلیغات بر افزایش فروش فروشگاه رویا در شرهستات دیر بودیم و با توجه به اینکه جامعه ما در این تحقیق 80 نفر می باشد ما پرسشنامه تأثیر تبلیغات بر فروش را توزیع کردیم و در پایان به این نتیجه رسدیم که بین تبلیغات بر افزایش فروش فروشگاه رویا رابطه معناداری وجود دارد.

 

کلید واژه ها:

تبلیغات، فروش، فروشگاه رویا

 

فهرست

عنوان شماره صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه...........................................................................................................................................................2

1-2 بیان مسئله......................................................................................................................................................3

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق...............................................................................................................................3

1-4 فرضیه تحقیق................................................................................................................................................4

1-4-1 فرضیه اصلی.............................................................................................................................................4

1-4-2 فرضیه های فرعی......................................................................................................................................4

1-5 اهداف تحقیق...............................................................................................................................................4

1-5-1 هدف کلی................................................................................................................................................4

1-5-2 هدف های فرعی.......................................................................................................................................4

1-6 قلمرو تحقیق.................................................................................................................................................5

1-6-1 قلمرو موضوعی........................................................................................................................................5

1-6-2 قلمرو مکانی.............................................................................................................................................5

1-6-2 قلمرو زمان................................................................................................................................................5

1-7 تعریف اصطلاحات کلیدی در تبلیغات.......................................................................................................... 5

1-7-1 تبلیغات.....................................................................................................................................................5

1-7-2 تبلیغات مستقیم.........................................................................................................................................5

1-7-3 تبلیغات غیر مستقیم...................................................................................................................................5

1-7-4 تبلیغات تجاری یا بازرگانی........................................................................................................................6

1-7-5 تبلیغات اینترنتی.........................................................................................................................................6

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مروری بر ادبیات تحقیق.................................................................................................................................8

2-1-1 اهمیت تبلیغات..........................................................................................................................................8

2-1-2 اهداف تبلیغات.........................................................................................................................................9

2-1-3 توسعه هدف­های تبلیغات........................................................................................................................10

2-2 انواع روش­های تبلیغات...............................................................................................................................11

2-2-1 بروشور..................................................................................................................................................12

2-2-2 تبلیغات پستی..........................................................................................................................................12

2-2-3 پیام از طریق ایمیل...................................................................................................................................12

2-2-4 مجلات..................................................................................................................................................12

2-2-5 خبرنامه...................................................................................................................................................13

2-2-6 روزنامه­های عمده محلی..........................................................................................................................13

2-2-7 پوسترها و تابلوهای اعلانات.....................................................................................................................13

2-2-8 تبلیغات پیامکی.......................................................................................................................................13

2-2-9 تبلیغات از طریق بیلبورد یا آگهی­نما (تابلوی بزرگ)................................................................................15

2-3 ویژگی­های تبلیغات.....................................................................................................................................17

2-3-1 استراتژی................................................................................................................................................17

2-3-2 خلاقیت..................................................................................................................................................17

2-3-3 اجرا.......................................................................................................................................................18

2-4 تبلیغات بازرگانی........................................................................................................................................19

2-5 بازار جهانی تبلیغات بازرگانی......................................................................................................................20

2-6 ایران و سیاست­گذاری در حوزه تبلیغات بازرگانی.........................................................................................22

2-7 تبلیغات الکترونیکی.....................................................................................................................................23

2-8 تاریخچه تبلیغات اینترنتی.............................................................................................................................23

2-9 تبلیغات اینترنتی در ایران..............................................................................................................................23

2-10 چرا تبلیغات اینترنتی..................................................................................................................................24

2-11 اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات)..............................................................................................24

2-12 تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیکی..............................................................................................................25

2-13 مزیت­های کسب و کار و تبلیغات اینترنتی...................................................................................................25

2-14 محدودیت­های کسب و کار اینترنتی..........................................................................................................26

2-15 تبلیغات در شرکت اپل..............................................................................................................................26

2-16 رقابت شدید اپل با سامسونگ برای تبلیغات................................................................................................27

2-17 تبلیغات در شرکت مایکروسافت................................................................................................................27

2-18 تبلیغات در شرکت Dell...........................................................................................................................27

2-19 اهداف تبلیغات.........................................................................................................................................28

2-19-1 تبلیغات فن فروشندگی است .................................................................................................................28

2-20 اهداف مختلف تبلیغات ............................................................................................................................29

2-21 نقش تبلیغات در بازاریابی..........................................................................................................................32

2-22 تکنیهای اجرایی تبلیغ................................................................................................................................33

2-22-1 موزیکال..............................................................................................................................................33

2-23 نکاتی در مورد تبلیغات..............................................................................................................................36

2-24 مفهوم تبلیغات در نقطه خرید.....................................................................................................................39

2-25 تبلیغات خلاق...........................................................................................................................................45

2-26 پنج اصل برای ساخت یک آگهی موثر.......................................................................................................54

2-27 پیشینه تحقیق.............................................................................................................................................58

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3- 1مقدمه.........................................................................................................................................................62

32روش تحقيق.............................................................................................................................................62

3-3 روش تحقیق در این مطالعه...........................................................................................................................63

34جامعه آماري...........................................................................................................................................64

35روش جمع آوري اطلاعات......................................................................................................................64

36ابزار اندازه گيري.....................................................................................................................................65

3-7روایی و پایایی............................................................................................................................................65

3-7-1 روائی (اعتبار)........................................................................................................................................65

3-7-2پایائی.....................................................................................................................................................65

38ابزار اندازه گيري.....................................................................................................................................65

3-9 مدل تحقیق.................................................................................................................................................66

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 مقدمه.........................................................................................................................................................68

4-2 آمار توصیفی..............................................................................................................................................69

4-3 آمار توصیفی متغییرهای پژوهش پرسشنامه...................................................................................................72

4-4 تحلیل آماری داده ها...................................................................................................................................76

4-4-1 آزمون نیکویی برازش توزیع نمونه...........................................................................................................76

4-5 آزمون فرضیه ها..........................................................................................................................................77

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 مقدمه.........................................................................................................................................................83

5-2 نتیجه گیری فرضیه ها...................................................................................................................................84

5-3 محدودیت‌های پژوهش...............................................................................................................................85

5-4 پیشنهادها....................................................................................................................................................86

منابع.......................................................................................................................................................................

پرسشنامه................................................................................................................................................................


مبلغ واقعی 131,800 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 65,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 563

مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.