تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 217
  • بازدید دیروز : 136
  • بازدید کل : 672512

بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر فرهنگ جوانان شهرستان .... در سال 1392


بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر فرهنگ جوانان شهرستان .... در سال 1392

فهرست مطالب

عنوان ******************************* شماره صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه .....................................2

1-2 بیان مسئله............................... 4

1-3 سوالهای تحقیق................................. 5

1-3-1 سؤال کلی................................. 5

1-3-2 سؤال های جزئی ...................................5

1-4 ضرورت و اهمیت پژوهش ................................6

1-5 اهداف تحقیق................................ 7

1-5-1 هدف کلی.............................. 7

1-5-2 هدف های جزئی.............................. 7

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه.............................. 9

2-2 پیشینه تحقیق................................ 11

2-3 تاثیر رسانه های جمعی بر سلامت رفتار................................... 12

2-4 جهانی شدن................................. 13

2-5 هویت ...................................13

2-6 چارچوب نظری تحقیق........................... 14

2-7 وضعیت اینترنت در جهان................................. 19

2-8 نقش اینترنت در جهان آینده ..................................19

2-9 وضعیت کنونی اینترنت در ایران ..................................20

2-10 تاثیررسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ............................................21

2-11 چهارچوب نظری ومدل مفهومی................................... 22

2-12 رسانه ها و هویت................................... 23

2-13 ویژگی های رسانه های جمعی........................................ 23

2-14 تأثیر تصویر بر روان آدمی.................................. 28

2-15 تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی................................... 37

2-16 نقش معجزه آسا رسانه های جمعی برای رسیدن برخی افراد به اهداف خود...................................... 38

2-17 تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی................................... 38

2-18 نقش تلویزیون و ویدیو در بزهکاری........................................ 40

2-19 تاثیر رادیو بر انحرافات اجتماعی.................................... 41

2-20 رسانه هاي جمعي و هويت...................................... 42

2-21 فرضیه های تحقیق...................................... 43

2-21-1 فرضیه اصلی ...................................43

2-21-2 فرضیه های فرعی............................... 43

2-22 مدل تحقیق............................... 44

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1 مقدمه .................................46

3-2 روش تحقیق................................... 47

3-2-1 تحقیقات بنیادی.................................... 47

3-2-2 تحقیقات کاربردی........................................ 47

3-2-3 تحقیقات عملی.............................................. 47

3-2-4 روش تحقیق در این پژوهش................................... 48

3-3 ماهیت و روش پژوهش ...............................................48

3-3-1 تحقيقات تاريخي.......................................... 48

3-3-2 تحقيقات توصيفي.......................................... 48

3-3-3 تحقيقات همبستگي...................................... 49

3-3-4 تحقيقات عليّ............................................. 49

3-3-5 تحقيقات تجربي.......................................... 49

3-4 قلمرو تحقیق........................................ 49

3-4-1 قلمرو موضوعی ...................................49

3-4-2 قلمرو مکانی...................................... 49

3-4-3 قلمرو زمانی...................................... 49

3-5 جامعه آماری......................................... 50

3-5-1 روش نمونه گیری .........................................50

3-5-2 نمونه گیری خوشه ای......................................... 50

3-5-3 تعیین حجم نمونه........................................ 51

3-7-4 روش تعیین حجم نمونه ..........................................51

3-6 روش جمع آوری اطلاعات..................................... 51

3-6-1 ابزارجمع آوري اطلاعات .....................................52

3-6-2 مقیاس لیکرت ..........................................52

3-6-3 روايي....................................... 52

3-6-4 پايايي ..........................................53

3-7 طرح آزمون آماری فرضیه های تحقیق................................. 53

3-7-1 آمار تحلیلی مورد استفاده .........................................54

3-8 جدول مورگان.......................................... 55

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 تجزيه و تحليل آماري...................................... 57

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

5-1 نتیجه گیری فرضیات............................................ 61

5-2 پيشنهادات........................................ 62

5-2-1 پیشنهادات برای تحقیقات بعدی .......................................62

5-3 محدودیتها................................... 62

5-3-1محدودیت تحقیق............................................. 62

 

منابع

پرسشنامه


مبلغ واقعی 98,600 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 49,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 828

مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.