دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
برچسب های مهم
پیوند ها
فهرست مطالب
عنوان ******************************* شماره صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه .....................................2
1-2 بیان مسئله............................... 4
1-3 سوالهای تحقیق................................. 5
1-3-1 سؤال کلی................................. 5
1-3-2 سؤال های جزئی ...................................5
1-4 ضرورت و اهمیت پژوهش ................................6
1-5 اهداف تحقیق................................ 7
1-5-1 هدف کلی.............................. 7
1-5-2 هدف های جزئی.............................. 7
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه.............................. 9
2-2 پیشینه تحقیق................................ 11
2-3 تاثیر رسانه های جمعی بر سلامت رفتار................................... 12
2-4 جهانی شدن................................. 13
2-5 هویت ...................................13
2-6 چارچوب نظری تحقیق........................... 14
2-7 وضعیت اینترنت در جهان................................. 19
2-8 نقش اینترنت در جهان آینده ..................................19
2-9 وضعیت کنونی اینترنت در ایران ..................................20
2-10 تاثیررسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ............................................21
2-11 چهارچوب نظری ومدل مفهومی................................... 22
2-12 رسانه ها و هویت................................... 23
2-13 ویژگی های رسانه های جمعی........................................ 23
2-14 تأثیر تصویر بر روان آدمی.................................. 28
2-15 تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی................................... 37
2-16 نقش معجزه آسا رسانه های جمعی برای رسیدن برخی افراد به اهداف خود...................................... 38
2-17 تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی................................... 38
2-18 نقش تلویزیون و ویدیو در بزهکاری........................................ 40
2-19 تاثیر رادیو بر انحرافات اجتماعی.................................... 41
2-20 رسانه هاي جمعي و هويت...................................... 42
2-21 فرضیه های تحقیق...................................... 43
2-21-1 فرضیه اصلی ...................................43
2-21-2 فرضیه های فرعی............................... 43
2-22 مدل تحقیق............................... 44
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1 مقدمه .................................46
3-2 روش تحقیق................................... 47
3-2-1 تحقیقات بنیادی.................................... 47
3-2-2 تحقیقات کاربردی........................................ 47
3-2-3 تحقیقات عملی.............................................. 47
3-2-4 روش تحقیق در این پژوهش................................... 48
3-3 ماهیت و روش پژوهش ...............................................48
3-3-1 تحقيقات تاريخي.......................................... 48
3-3-2 تحقيقات توصيفي.......................................... 48
3-3-3 تحقيقات همبستگي...................................... 49
3-3-4 تحقيقات عليّ............................................. 49
3-3-5 تحقيقات تجربي.......................................... 49
3-4 قلمرو تحقیق........................................ 49
3-4-1 قلمرو موضوعی ...................................49
3-4-2 قلمرو مکانی...................................... 49
3-4-3 قلمرو زمانی...................................... 49
3-5 جامعه آماری......................................... 50
3-5-1 روش نمونه گیری .........................................50
3-5-2 نمونه گیری خوشه ای......................................... 50
3-5-3 تعیین حجم نمونه........................................ 51
3-7-4 روش تعیین حجم نمونه ..........................................51
3-6 روش جمع آوری اطلاعات..................................... 51
3-6-1 ابزارجمع آوري اطلاعات .....................................52
3-6-2 مقیاس لیکرت ..........................................52
3-6-3 روايي....................................... 52
3-6-4 پايايي ..........................................53
3-7 طرح آزمون آماری فرضیه های تحقیق................................. 53
3-7-1 آمار تحلیلی مورد استفاده .........................................54
3-8 جدول مورگان.......................................... 55
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 تجزيه و تحليل آماري...................................... 57
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1 نتیجه گیری فرضیات............................................ 61
5-2 پيشنهادات........................................ 62
5-2-1 پیشنهادات برای تحقیقات بعدی .......................................62
5-3 محدودیتها................................... 62
5-3-1محدودیت تحقیق............................................. 62
منابع
پرسشنامه
مبلغ واقعی 98,600 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 49,300 تومان