دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
برچسب های مهم
پیوند ها
پرسشنامهها به گونهای طراحی شده است که میتوان با استفاده از الگوی لیکرت به سنجش دادهها پرداخت. برای اندازهگیری و سنجش متغیرهای «منابع قدرت» و «اثربخشی ارتباطات سازمانی» از مقیاس ترتیبی یا رتبهای استفاده میشود.
مقیاس ترتیبی علاوه بر نشان دادن تفاوت، نمرهها را بر اساس جنبههایی مانند پایین یا بالا بردن یا حداقل و حداکثر مرتب میکند. در این مقیاس اگرچه نمرهها منظمند ، فواصل بین آنها مساوی نیست (خوی نژاد ، 1380).
پرسشنامه اثر بخشی ارتباطات سازمانی
پرسشنامه «اثربخشی ارتباطات سازمانی» (نانچیان و دیگران ، 1379) پرسشنامهای 25 سوالی است.
سوالات این پرسشنامه به صورت بسته پاسخ پنج گزینهای (خیلی کم، کم ، متوسط ، زیاد ،خیلی زیاد) و بر اساس طیف لیکرت میباشد.
جدول شماره 3-1 امتیاز گزینههای مختلف را در روش پنج گزینهای نشان میدهد.
جدول شماره 3-1: امتیاز گزینههای مختلف در روش پنج گزینهای
گزینه |
خیلی کم |
کم |
متوسط |
زیاد |
خیلی کم |
امتیاز |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
در پرسشنامه اثربخشی ارتباطات سازمانی، سه متغیر شامل : متغیر ارتباطات اثربخش ، متغیر بازخور و متغیر تعدد کانالهای ارتباطی مورد توجه قرار میگیرد.
در رابطه با متغیر ارتباطات اثربخش تعداد 9 سوال ، متغیر بازخور تعداد 6 سوال و متغیر تعدد کانالهای ارتباطی تعداد 10 سوال مطرح گردیده است.
مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان