تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 110
  • بازدید دیروز : 99
  • بازدید کل : 675086

پرسشنامه اثربخشی ارتباطات سازمانی


پرسشنامه اثربخشی ارتباطات سازمانی

پرسشنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان با استفاده از الگوی لیکرت به سنجش داده‌ها پرداخت. برای اندازه‌گیری و سنجش متغیرهای «منابع قدرت» و «اثربخشی ارتباطات سازمانی» از مقیاس ترتیبی یا رتبه‌ای استفاده می‌شود.

مقیاس ترتیبی علاوه بر نشان دادن تفاوت، نمره‌ها را بر اساس جنبه‌هایی مانند پایین یا بالا بردن یا حداقل و حداکثر مرتب می‌کند. در این مقیاس اگرچه نمره‌ها منظمند ، فواصل بین آنها مساوی نیست (خوی نژاد ، 1380).

پرسشنامه اثر بخشی ارتباطات سازمانی

پرسشنامه «اثربخشی ارتباطات سازمانی» (نانچیان و دیگران ، 1379) پرسشنامه‌ای 25 سوالی است.

سوالات این پرسشنامه به صورت بسته پاسخ پنج گزینه‌ای (خیلی کم، کم ، متوسط ، زیاد ،‌خیلی زیاد) و بر اساس طیف لیکرت می‌باشد.

جدول شماره 3-1 امتیاز گزینه‌های مختلف را در روش پنج‌ گزینه‌ای نشان می‌دهد.

جدول شماره 3-1: امتیاز گزینه‌های مختلف در روش پنج گزینه‌ای

گزینه

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی کم

امتیاز

1

2

3

4

5

 

در پرسشنامه اثربخشی ارتباطات سازمانی‌، سه متغیر شامل : متغیر ارتباطات اثربخش ، متغیر بازخور و متغیر تعدد کانالهای ارتباطی مورد توجه قرار می‌گیرد.

در رابطه با متغیر ارتباطات اثربخش تعداد 9 سوال ، متغیر بازخور تعداد 6 سوال و متغیر تعدد کانالهای ارتباطی تعداد 10 سوال مطرح گردیده است.


مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 758

مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.