تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مؤسسه علمی تحقیقاتی ایران پروژه(پرتال جامع پروژه وخدمات دانشجویی)

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 303
  • بازدید کل : 30436

بررسی تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکت های صادرکننده سنگ تزئینی استان ....


بررسی تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکت های صادرکننده سنگ تزئینی استان ....

چكيده

انعطاف­پذیری استراتژیک و تاثیراتی که این امر بر عملکرد صادراتی دارد از اهمیت خاصی برخوردار است. محققان معتقدند که انعطاف­پذیری استراتژیک می­تواند بصورت بالقوه عملکرد را بهبود­داده و موجب سودآوری گردد . سوال اصلی این تحقیق : . " انعطاف پذیری استراتژیک چه تاثیری بر عملکرد صادراتی و توسعه بازار صادرات دارد ؟ " این تحقیق با هدف بررسی تاثیر انعطاف­­پذیری استراتژیک برعملکرد صادراتی انجام­شده­است .یافته­ ها نشان دهنده تاثیر انعطاف­پذیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی بوده است. در پایان پیشنهاداتی برای مدیران و دست اندرکاران صادراتی ارائه شده است . برنامه هاي دانش محور میتواند بخش مهمی از سیاست هاي صادراتی دولت را تشکیل دهند .بهتر است که سازمان هاي حمایت کننده از صادرات تهیه و تدارك اطلاعات درباره بازارهاي صادراتی را در اولویت کارخود قرار دهند . با توجه به اینکه هریک از صادرکنندگان مستقل از هم حرکت میکنند و اگرمراحل اجرایی صادرات به تصویر کشیده شود ، مشاهده خواهدشد که چه نیرو و سرمایه هاي کلانی در عرض یکدیگر در جریان است و به هدر میرود .بنابراین پیشنهاد میگردد ؛صادرکنندگان با کمک سازمان هاي دولتی ( مانندمرکز توسعه صادرات) اقدام به تشکیل کمیته یا اتحادیه جهت انجام تحقیقات بازاریابی و مبادلات اطلاعات نمایند . همچنین به مدیران توصیه می شود که در برنامه­ ریزی استراتژیک خود گزینه های محیطی را در­نظر­گیرند تا بتوانند نسبت به تغییرات محیطی واکنش دهند .

کلمات کلیدی : انعطاف پذیری استراتژیک، عملکرد صادراتی، شرکت های صادرکننده، مدیریت بازرگانی ، استراتژی ، مزیت رقابتی

 

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول- کلیات تحقیق :1

1-1- مقدمه : . 1

1-2- بیان مسأله : . 1

1-2-1- انعطاف پذیری استراتژیک :2

1-2-2- توسعه بازار صادرات : ... 4

1-3- ضرورت تحقیق : .. 5

1-4- سوالات تحقیق :6

1-5- اهداف تحقیق :.. 6

1-6- فرضیات تحقیق :7

1-7- تعریف واژگان تحقیق :7

فصل دوم - مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق : .. 8

2-1- مقدمه : . 8

2-2- انعطاف پذیری استراتژیک : شناخت مدیریتی.. 11

2-3- انعطاف پذیری استراتژیک :.... 13

2-4- انعطاف پذیری و شرکت بین المللی :15

2-5- خروج از رقابت در صادرات :... 16

2-6- انعطاف پذیری استراتژیک و شبکه اجتماعی : .. 17

2-7- گونه شناسی انعطاف پذیری استراتژیک : .... 18

2-8- بسوی انعطاف پذیری در مدیریت صادرات : 20

2-9- توسعه بازار صادرات : ... 21

2-10- عملکرد صادراتی : .. 23

2-11- عوامل موثر بر عملکرد صادراتی :25

2-12- اندازه گیری عملکرد صادراتی :.. 27

2-13- استراتژی بازار- محصول : 29

2-13-1- انتخاب بازار و عملکرد صادراتی :29

2-13-2- محصولات ارائه شده و عملکرد صادراتی :30

2-13-3- رقابت بر روی قیمت :... 31

2-13-4- شدت تبلیغات و عملکرد صادراتی :31

2-13-5- توزیع :.. 32

2-13-6- اجرای استراتژی :33

2-13-7- ویژگی های سازمانی :34

2-13-8- تعهدات صادرات :... 35

2-13-9- ویژگی های محیطی : .. 36

2-14- موانع صادرات :38

2-15- پیشینه تحقیق :.. 43

2-15-1- تحقیقات داخلی :43

2-15- 2- تحقیقات خارجی :.. 46

2-16- مدل تحقیق :.. 48

فصل سوم- روش تحقیق : 49

3-1- مقدمه :49

3-2- روش تحقيق :49

3-3- متغيرهاي تحقيق :50

3-4- روش گردآوري داده ها :50

3-5- پايائي و روائي پرسشنامه :51

3-5-1- پايائي :51

3-5-2- روائي ( اعتبار ) :52

3-6- جامعه و نمونه آماري :53

3-6-1- قلمرو مکانی تحقیق :53

3-6-2- قلمرو زمانی تحقیق :53

3-6-3- جامعه آماري :54

3-6-4- نمونه آماري :54

3-6-5- تعیین حجم نمونه :54

3-6-6- روش های نمونه گیري :55

3-7- تجزیه و تحلیل داده ها :55

3-7-1- رگرسیون :56

3-7-2- ضریب همبستگی :57

3-7-3- آزمون میانگین یک جامعه آماری :57

فصل 4- تجزيه و تحليل داده ها:59

4-1- مقدمه. 59

بخش اول – آمار توصيفيمربوط به پاسخ دهنده‌گان.. 59

بخش دوم: آزمون میانگین یک جامعه آماری (آزمون تی استیودنت). 64

بخش سوم- آزمون يکسان بودن اولويت بندي(رتبه بندي). 66

بخش چهارم : آزمون همبستگی.. 67

بخش پنجم: آزمون فرضیات... 72

فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات : 78

5-1- مقدمه 78

5-2- آمارتوصیفی.. 79

5-3- نتیجه گیری از فرضیات... 79

5-4- پیشنهادات کاربردی.. 84

5-5- محدودیت های تحقیق 85

پیوست ها86

منابع فارسی.. 88

منابع انگلیسی.. 89


مبلغ واقعی 30,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 28,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 21

مطالب تصادفی

  • تاثیر سرمایه اجتماعی برارتقاءامنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان ....
  • بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي راننده
  • بررسی نقش سرمایه اجتماعی در امنیت محلات شهر تهران با رویکرد امنیت محله محور (مطالعه موردی محلات منطقه 16 تهران)
  • بررسی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی کارکنان سازمان ناجا  (مورد مطالعه: پایگاه دریابانی شهرستان .... )
  • بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی کارکنان ناجا (مورد مطالعه استان ....)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.
" فروشگاهی از 4KIA "