تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مؤسسه علمی تحقیقاتی ایران پروژه(پرتال جامع پروژه وخدمات دانشجویی)

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 94
  • بازدید دیروز : 1969
  • بازدید کل : 28934

بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری (مطالعه موردی استان .... در سال 1391)


بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری  (مطالعه موردی استان .... در سال 1391)

چکیده:

در اين پژوهش ، به بررسی رابطه خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری و افزایش بهره وری نظام بانکی در استان .... پرداخته شده است . دراين پژوهش به منظور تجزيه وتحليل اطلاعات جمع آوري شده از روش همبستگی پیرسون و نرم افزار spss استفاده شده است . جامعه مورد مطالعه در این پژوهش مشتری های بانکهای استان ....در یک روز است که حدود 134نفر بوده اند که به صورت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده اند. فرضياتي كه در اين پژوهش مورد بررسي قرار گرفته در ارتباط با ، بررسی میزان اطمینان پذیری مشتریان بانکداری به خدمات الکترونیکی تلفن همراه و رابطه آن باجذب مشتری و افزایش بهره وری نظام بانکی میباشدکه مشتمل بر 1 فرضیه اصلی و 5 فرضیه فرعی میباشد

واژگان کلیدی : اطمینان پذیری ، بانکداری ، خدمات الکترونیکی، تلفن همراه ، بهره وری

 

فهرست مطالب

عنوان شماره صفحه

چکیده .........................................................................................................................................................................1

فصل اول : کلیات

1-1مقدمه ..................................................................................................................................................................3

1-2.بیان مسئله..........................................................................................................................................................5

1-3.اهمیت و ضرورت تحقیق................................................................................................................................8

1-4متغیر های تحقیق...........................................................................................................................10

1-5 پیشینه تحقیق................................................................................................................................................11

1-5-1 تحقیقات خارجی..........................................................................................................................11

1-5-2 تحقیقات داخلی.........................................................................................................................13

1-6 فرضیات تحقیق.............................................................................................................................................15

1-7 اهداف تحقیق...............................................................................................................................................16

1-7-1 هدف کلی.......................................................................................................................................16

1-7-2 اهداف فرعی ...............................................................................................................................16

1-8 روش تحقیق ....................................................................................................................................................17

1-9 جامعه ماری.......................................................................................................................................................17

1-10 تعین حجم نمونه و روش نمونه گیری ....................................................................................................17

1-11 ابزار گرد آوری داده ها.................................................................................................................................19

فصل دوم: ادبیات تحقیق

2-1.بانکداری الکترونیک......................................................................................................................................22

2-1-1 انواع بانکداری لکترونیک...............................................................................................................22

2-12-خدمات بانکداری الکترونیک........................................................................................................25

2-3-1شاخه های بانکداری الکترونیک................................................................................................26

2-4-1.کانالهای بانکداری الکترونیک......................................................................................................28

2-1-5مزایای بانکداری الکترونیک..........................................................................................................29

2-6-1چالشهای بانکداری الکترونیک..................................................................................................32

2- 7-1زیرساختها و بسترهای مورد نیاز برای توسعه بانکداری الکترونیکی.............................36

2-8-1 بانکداری الکترونیکی در جهان ...............................................................................................38

2-9-1 بانکداری الکترونیکی در ایران .................................................................................................42

2-2 موبایل بانک...............................................................................................................................................45

21-2-روشهای پیاده سازی بانکداری تلفن همراه.............................................................................48

22-2- خدمات ارائه شده در بانکداری تلفن همراه .............................................................................48

2-3پیشینه تحقیق...........................................................................................................................................51

2-4عوامل موثر بر اطمینان پذیری مشتریان به همراه بانک...................................................................56

2-5 بررسی وضعیت بانکداری موبایل در ایران............................................................................................63

21-5- موانع توسعه بانکداری موبایل.....................................................................................................63

2-2-5اهمیت بکارگیری بانکداری همراه در ایران............................................................................64

2-6 بازایابی در شبکه بانکی و مزیت رقابتی..................................................................................................67

2-1-6 بازاریابی در شبکه بانکی..............................................................................................................67

2-1-6 افزایش خدمات بانکداری الکترونیک........................................................................................69

 

فصل سوم: روش تحقیق

3-1 .روش تحقیق............................................................................................................................................78

3-2. جامعه آماری ........................................................................................................................................78

3-3. نمونه آماری .حجم نمونه ....................................................................................................................79

3-4. ابزار جمع آوری داده های تحقیق.....................................................................................................80

3-5. متغیرهای تحقیق.................................................................................................................................81

3-6. پرسشنامه................................................................................................................................................83

3-7. پایایی و روایی تحقیق..........................................................................................................................83

 

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل آماری

4-1. تجزیه و تحلیل فرضیه اول................................................................................................................87

4-2. تجزیه و تحلیل فرضیه دوم................................................................................................................90

4-3. تجزیه و تحلیل فرضیه سوم..............................................................................................................93

4-4. تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم..........................................................................................................96

4-5. تجزیه و تحلیل فرضیه پنجم...........................................................................................................99

4-6. تجزیه و تحلیل فرضیه ششم..........................................................................................................102

 

فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات

نتیجه گیری.............................................................................................................................................106

پیشنهادات...............................................................................................................................................108

منابع ومآخذ.............................................................................................................................................108

فهرست منابع...........................................................................................................................................109

ضمائم ...............................................................................................................................113

چکیده انگلیسی....................................................................................................................................116


مبلغ واقعی 30,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 28,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 18

مطالب تصادفی

  • تاثیر سرمایه اجتماعی برارتقاءامنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان ....
  • بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي راننده
  • بررسی نقش سرمایه اجتماعی در امنیت محلات شهر تهران با رویکرد امنیت محله محور (مطالعه موردی محلات منطقه 16 تهران)
  • بررسی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی کارکنان سازمان ناجا  (مورد مطالعه: پایگاه دریابانی شهرستان .... )
  • بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی کارکنان ناجا (مورد مطالعه استان ....)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.
" فروشگاهی از 4KIA "