تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مؤسسه علمی تحقیقاتی ایران پروژه(پرتال جامع پروژه وخدمات دانشجویی)

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 379
  • بازدید دیروز : 1969
  • بازدید کل : 29219

تاثير آموزه هاي ديني بر رفتار شهروند سازماني در شهرداري ....


تاثير آموزه هاي ديني بر رفتار شهروند سازماني در شهرداري ....

 فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول : کليات تحقيق

1-1 مقدمه ..............................................................................................................................................3

2-1 بيان مسئله..........................................................................................................................................4

3-1 اهميت و ضرورت موضوع ...............................................................................................................6

4-1 اهداف تحقيق ..............................................................................................................................7

5-1 چارچوب نظري تحقيق ................................................................................................................8

6-1 مدل تحليلي تحقيق ......................................................................................................................8

7-1 سوالات تحقيق ............................................................................................................................8

8-1 فرضيات تحقيق ............................................................................................................................9

9-1 روش تحقيق.................................................................................................................................9

10-1 روش گردآوري اطلاعات .......................................................................................................11

11-1 قلمرو تحقيق ............................................................................................................................11

12-1 جامعه و نمونه آماري ...............................................................................................................12

 

فصل دوم : ادبيات تحقيق

1-2مقدمه .........................................................................................................................................14

2-2تعريف بازاريابي..........................................................................................................................14

1-2-2بازارشناسي.............................................................................................................................16

2-2-2بازارسازي..............................................................................................................................19

3-2-2بازارداري................................................................................................................................20

3-2نقش اطلاع رساني در صادرات........................................................................... ........................22

الف:تجزيه و تحليل رقبا.................................................................... ............................................... 23

ب:تجزيه و تحليل شركت..................................................................................................................24

ج:تجزيه و تحليل محيط.....................................................................................................................25

د:تجزيه و تحليل بازار........................................................................................................................26

4-2پيدايش مفهوم p4.......................................................................................................................26

5-2عنصر محصول...........................................................................................................................27

1-5-2 محصولات مقايسه اي............................................................................................................28

2-5-2 محصولات كاربردي..............................................................................................................29

3-5-2 محصولات تخصصي............................................................................................................. 33

4-5-2 محصولات نوآورانه...............................................................................................................36

5-5-2چرخه عمر محصول.................................................................................................................37

6-5-2طول و عرض و عمق محصول..................................................................................................37

7-5-2علائم تجاري،مارك تجاري و نام تجاري،لوگو.......................................................................37

8-5-2استراتژي هاي تعيين علامت تجاري.........................................................................................38

9-5-2بسته بندي................................................................................................................................38

6-2مشتريان.......................................................................................................................................38

1-6-2تفاوت مشتري و خريداران.......................................................................................................39

2-6-2چرخه عمر مشتري...................................................................................................................40

3-6-2انواع مشتريان..........................................................................................................................40

از منظر سودآوري و وفاداري.............................................................................................................43

از منظر پذيرش كالاهاي نوآورانه.......................................................................................................44

7-2قيمت..........................................................................................................................................45

1-7-2مباني فكري در قيمت گذاري..................................................................................................45

2-7-2استراتژي هاي قيمت گذاري....................................................................................................46

3-7-2كانالهاي توزيع........................................................................................................................47

4-7-2طول و عرض كانال................................................................................................................ 47

5-7-2تعارض در كانال.................................................................................................................... 48

8-2ترفيع..........................................................................................................................................49

1-8-2آگهي و تبليغات......................................................................................................................49

2-8-2روابط عمومي.........................................................................................................................50

3-8-2پيشبرد فروش..........................................................................................................................51

4-8-2 فروش شخصي.......................................................................................................................52

5-8-2بازاريابي مستقيم و بازاريابي الكترونيكي...................................................................................52

9-2 عوامل موثر در آميخته بازاريابي..................................................................................................54

10-2رفتار مصرف كننده...................................................................................................................55

1-10-2گرايش خريدار ....................................................................................................................56

2-10-2 ارزش..................................................................................................................................59

3-10-2كارايي..................................................................................................................................60

4-10-2 مقدار...................................................................................................................................61

5-10-2 تنوع.....................................................................................................................................61

6-10-2 مزايا...................................................................................................................................63

11-2 رفتار خريدار و آميخته بازاريابي..............................................................................................64

12-2 بازارگرداني.............................................................................................................................64

13-2 بخش بندي بازار.....................................................................................................................65

1-13-2منافع بخش بندي.................................................................................................................65

2-13-2 مبناي بخش بندي بازارهاي مصرفي......................................................................................66

14-2 فرايند بخش بندي بازار.............................................................................................................67

15-2 فرآيند تحقيقات بازاريابي.........................................................................................................70

فصل سوم: روش اجرايي تحقيق

1-3 مقدمه .....................................................................................................................................73

2-3 بررسي نوع پژوهش ..................................................................................................................73

3-3 روش تحقيق .............................................................................................................................74

4-3 متغيرهاي تحقيق ........................................................................................................................74

4-3-1 متغير مستقل ..........................................................................................................................75

4-3-2 متغير وابسته...........................................................................................................................75

5-3 جامعه آماري .............................................................................................................................75

6-3 نمونه آماري و روش نمونه گيري ...............................................................................................75

7-3 قلمرو تحقيق ..............................................................................................................................77

8-3 روش هاي گردآوري اطلاعات ..................................................................................................79

8-3-1 روش كتابخانه اي .................................................................................................................80

8-3-2 پرسشنامه ...............................................................................................................................80

8-3-3 مصاحبه .............................................................................................................................80

9-3 روايي(اعتبار)پرسشنامه ..............................................................................................................80

10-3 پايايي(قابليت اعتماد)پرسشنامه .................................................................................................80

فصل چهارم: تجزيه و تحليل آمار داده هاي تحقيق

1-4 مقدمه .......................................................................................................................................81

2-4 بخش اول توصيف آماري ....................................................................................................81

3-4 بخش دوم تجزيه و تحليل استنباطي داده هاي آماري(آزمون آماري فرضيه هاي تحقيق) .........81

3-4-1 آزمون كولموگروف-اسميرنف .........................................................................................83

 

فصل پنجم : نتيجه گيري ، پيشنهاد ها و محدوديت ها

1-5مقدمه ....................................................................................................................................96

2-5 نتيجه گيري و پيشنهاد ............................................................................................................97

 

فهرست منابع و ماخذ

منابع فارسي ...................................................................................................................................99

منابع انگليسي.............................................................................................................................................102

پرسشنامه .....................................................................................................................................103


مبلغ واقعی 30,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 16

مطالب تصادفی

  • تاثیر سرمایه اجتماعی برارتقاءامنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان ....
  • بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي راننده
  • بررسی نقش سرمایه اجتماعی در امنیت محلات شهر تهران با رویکرد امنیت محله محور (مطالعه موردی محلات منطقه 16 تهران)
  • بررسی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی کارکنان سازمان ناجا  (مورد مطالعه: پایگاه دریابانی شهرستان .... )
  • بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی کارکنان ناجا (مورد مطالعه استان ....)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.
" فروشگاهی از 4KIA "