تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مؤسسه علمی تحقیقاتی ایران پروژه(پرتال جامع پروژه وخدمات دانشجویی)

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 145
  • بازدید دیروز : 277
  • بازدید کل : 145002
بررسی تاثير مديريت دانش (KM) بر موفقيت مديريت ارتباط مشتري (CRM): اثرات عوامل واسطه سازماني در صنعت بيمه با تأكيد بر بيمه‌هاي عمر

بررسی تاثير مديريت دانش (KM) بر موفقيت مديريت ارتباط مشتري (CRM): اثرات عوامل واسطه سازماني در صنعت بيمه با تأكيد بر بيمه‌هاي عمر

فهرست مطالب 1-1 مقدمه:2 1- 2 شرح و بيان مسأله تحقيق:3 1- 3 اهميت و ضرورت تحقيق:5 1- 4 اهداف تحقيق.. 7 1- 5 فرضيه‌هاي تحقيق:8 1- 6- 1 قلمرو موضوعي:9 1- 6- 2 قلمرو مکاني:9 1- 6- 3 قلمرو زماني:9 1- 7 جامعه و نمونه تحقيق:10 1- 8 روش تحقيق:10 1- 9 ابزار گردآوري داده‌ها:11 1- 10 تعاريف عملياتي واژه‌هاي تحقيق:11 فصل دوم. 14 2- 1 بخش اول: دانش... 15 2- 1- 1 مقدمه دانش... 15 2- ...

مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۵
تاثیر مدل رقابتی مایکل پورتر برفعالیت شرکت های بیمه استان اصفهان (موردمطالعه شرکت های بیمه دانا،آسیا،نوین ورازی اصفهان)

تاثیر مدل رقابتی مایکل پورتر برفعالیت شرکت های بیمه استان اصفهان (موردمطالعه شرکت های بیمه دانا،آسیا،نوین ورازی اصفهان)

چکیده: تحقیق مورد نظر بررسیتاثیرمدل رقابتی مایکل پورتر برفعالیت شرکت های بیمه استان اصفهان می باشد. در این تحقیق ابتدا عوامل رقابتی مدل پورتر مورد بررسی وسپس با توجه به عوامل کلیدی رقابت در بازار بیمه به شناسایی بیمه گر ، بیمه گزار ، خود بیمه گری ،شرکت های کپتیو، بیمه مرکزی وشرکت های بیمه پرداخته وسپس مؤلفه های مدل رقابتی مایکل ...

مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۵
ارزیابی تاثير عوامل اقتصادي و اجتماعي بر ميزان تمايل افراد براي تقاضاي  بيمه عمر در ایران

ارزیابی تاثير عوامل اقتصادي و اجتماعي بر ميزان تمايل افراد براي تقاضاي بيمه عمر در ایران

چکیده بيمه ي عمر به عنوان ابزاري براي سرمايه گذاري و همچنين، به منظور غلبه بر مشكلات ناشي از مرگ سرپرست خانواده و پيري و كهولت است. در بسياري از كشورها با بيمه هاي عمر، منبع مالي عظيمي در كل جامعه از حق بيمه هاي گرفته شده به دست مي آيد كه ميتوان براي توسعه ي خود صنعت بيمه و يا ديگر بخش ها و خدمات رساني بيشتر استفاده كرد. با وجود ...

مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۵
مقایسه کارایی کانال های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه با استفاده از تکنیک DEA

مقایسه کارایی کانال های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه با استفاده از تکنیک DEA

چکیده صنعت بیمه به­ عنوان یک بخش خدماتی، نقشی جبران­ کننده و محافظتی در اقتصاد هر کشوري دارد، به‎طوري ­که عملیات موفقیت­ آمیز این صنعت، انگیزه و محرکی براي دیگر صنایع و توسعه آن اقتصاد ایجاد می­ کند، بنابراین براي نایل شدن به این امر در هر اقتصادي، شرکت­هاي بیمه نیز مانند هر شرکت دیگري باید عملکردي قوي و موفقیت ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۵
بررسی رابطه بین قابلیت های اعتماد،اعتماد و قصد وفاداری در شرکت های بیمه  ( مطالعه موردی : بیمه های خصوصی استان ....)

بررسی رابطه بین قابلیت های اعتماد،اعتماد و قصد وفاداری در شرکت های بیمه ( مطالعه موردی : بیمه های خصوصی استان ....)

چکیده: امروزه صنايع خدماتي نقش اساسي و مهمي در رشد و توسعه اقتصادي كشورها ايفا مي كنند و در اين ميان نقش و اهميت جايگاه صنعت بيمه به عنوان صنعت مولد و حمايت كننده از صنايع ديگر بر کسی پوشيده نيست. از سوي ديگر جهان بيمه به سرعت در حال تغيير و تحول و رقابتی شدن است و لازمه پيشرفت، ادامه حيات و باقي ماندن در صحنه، درك درست نيازهاي ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵
رابطه رضايت مشتري و عملکرد تجاري شرکتهاي صنعت بیمه  استان .....

رابطه رضايت مشتري و عملکرد تجاري شرکتهاي صنعت بیمه استان .....

چکیده این پژوهش با هدف بررسی رابطه رضايت مشتري وعملکرد تجاري شرکتهاي صنعت بیمه استان .... می باشد. جامعه آماری شامل 28 شعبه در صنعت بیمه است. حجم نمونه 20 شعبه (شامل مدیران 20 شعبه و 20 نفر مشتری از هر شعبه در مجموع 400 مشتری) می باشد. روش تحقیق توصیفی و با روش میدانی و داده ها از طریق پرسشنامه های استاندارد رضایت مشتری مگنوس و عملکرد ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
ارزیابی تاثير عوامل اقتصادي و اجتماعي بر ميزان تمايل افراد براي تقاضاي  بيمه عمر در ایران

ارزیابی تاثير عوامل اقتصادي و اجتماعي بر ميزان تمايل افراد براي تقاضاي بيمه عمر در ایران

چکیده بيمه ي عمر به عنوان ابزاري براي سرمايه گذاري و همچنين،به منظور غلبه بر مشكلات ناشي از مرگ سرپرست خانواده و پيري و كهولت است. در بسياري از كشورها با بيمه هاي عمر،منبع مالي عظيمي در كل جامعه از حق بيمه هاي گرفته شده به دست مي آيد كه مي توان براي توسعه ي خود صنعت بيمه و يا ديگر بخش ها و خدمات رساني بيشتر استفاده كرد. با وجود ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
بررسی تاثیر خصوصی سازی در صنعت بیمه بر کارایی بیمه در ایران

بررسی تاثیر خصوصی سازی در صنعت بیمه بر کارایی بیمه در ایران

چکیده خصوصی سازی و آزاد سازی به عنوان راهکارهایی بوده که در دو دهه 1980 و 1990 از سوی صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و سایر مراکز اقتصادی بین المللی برای بالا بردن کارایی به طور اکید به کشورهای گوناگون توصیه می شد. امروزه خصوصی سازی در دستور کار اکثر کشورها قرار دارد. از آنجایی که صنعت بیمه، یکی از نهادهای مهم بازار سرمایه می باشد و ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز شهرستان ....

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز شهرستان ....

چکیده افزایش رقابت ،پویایی وپیچیده شدن محیط، رشد انتظارات مشتریان و ظهور نوآوری های جدید در صنعت خدمات کشور،تحولات بسیاری در نگرش سازمانها نسبت به متولد مشتری ایجاد نموده وآنان را به اهمیت مشتری و منافعی که می تواند برای آنان به دنبال داشته باشد واقف نموده است.سازمانها با درکی که از اهمیت رضایت مشتری کسب کرده اند به تدریج در حال ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان

عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان

چکیده موفقيت يك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشني كه سازمان براي خودش قرار مي دهد تعيين مي گردد. براي بسياري از سازمانهاي خدماتی، سود يك هدف مهم هست و مي تواند تركيبي از نتايج مالي كوتاه مدت (افزايش منابع يا جريان نقدي) و افزايش ارزش ويژه ي برندباشد. عواملي چون كيفيت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكيل ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵
سبک رهبری توانمند ساز مدیریت دانش در صندوق ضمانت صادرات ایران  بر اساس مدل باس

سبک رهبری توانمند ساز مدیریت دانش در صندوق ضمانت صادرات ایران بر اساس مدل باس

چکیده  در عصری که اقتصادش بر چرخ دانش می گردد، دانش به عنوان یک فاکتور حیاتی در حفظ مزیت رقابتی پایدار در سازمان ها محسوب می شود. امروزه هنر مدیریت در سازمان ها در حال تبدیل شدن به هنر «مدیریت دانش» است و رهبری یعنی فراهم کردن شرایط مناسب برای تولید دانسته های ارزشمند از طریق تفکر نیروی انسانی و به انجام رسانیدن این کار به ...

مبلغ واقعی 21,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,950 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵


مطالب تصادفی

  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی
  • پرسشنامه توانمندسازي کارکنان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.