دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
برچسب های مهم
پیوند ها
چکیده هدف از این تحقیق بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده بوده است که بدین منظور 385 نفر از مصرف کنندگان مواد شوینده ای که از فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر تهران خرید می کنند به عنوان نمونه انتخاب و به پرسشنامه استاندار برگرفته از مقاله لوئیس و لومبارت (2010) پاسخ گفتند. در پایان ...
مبلغ واقعی 26,000 تومان 30% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,200 تومان
چکیده : ارتباط بین نقشهای اجتماعی، سیاسی، محیطی، اقتصادی در تجارت رو به افزایش گذاشته است، چالشی که سازمانها با آن روبرو هستند این است که آنها باید همزمان به افزایش سودآوری و پاسخگویی به انتظارات اجتماعی جدید و سپس مدیریت همزمان این دو پیامد به ظاهر متناقض که نیازمند توسعه استراتژیهای کاربردی است و اثرات ...
مبلغ واقعی 26,000 تومان 30% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,200 تومان
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق 1-1) مقدمه. 2 1-2) بیان مسئله. 2 1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق.. 4 1-4) اهداف تحقیق.. 6 1-4-1) اهداف اصلی.. 6 1-4) اهداف فرعی.. 6 1-5) چارچوب نظری.. 7 1-5) پرسش های تحقیق 7 1-6) فرضیه های تحقیق 7 1-8) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 8 1-8-1) متغیرهای مستقل.. 8 1_8_2 ) متغیر وابسته. 9 1-8) قلمرو تحقیق 9 1-8-1) قلمرو زمانی.. 9 1-8-2) قلمرو ...
مبلغ واقعی 26,000 تومان 30% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,200 تومان
چکیده: مدیرانی که درگیر بازاریابی صادرات می شوند، در ابتدا به اتخاذ تصمیمات در مورد روش ورود برای گسترش بازار خود به خارج تمایل نشان میدهند. هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثری است که بر انتخاب روش ورود به بازار خارجی یک شرکت صادراتی تأثیر می گذارد. بر اساس مرور تحلیلی، فرضیات تحقیق ساخته شدند. در این پژوهش، پیمایشی بین 72 شرکت ...
مبلغ واقعی 26,000 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 24,700 تومان
چکیده جهت گیری استراتژیک بعنوان یکی ازمحرکهای اصلی تدوین استراتژی، در سه دهه اخیر بصورت گسترده توسط محققان مورد مطالعه و بررسی قرارگرفته است. اما تاثیرجهت گیری استراتژیک برعملکرد صادراتی کمترمورد مطالعه قرارگرفته است. پژوهش حاضر به منظور بررسی این موضوع است که آیا جهت گیری استراتژیک برعملکرد صادراتی تاثیر دارد. درهمین راستا ...
مبلغ واقعی 26,000 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 24,700 تومان
چکیده گمرک به عنوان دروازه تجاری، از دیرباز نقش بسزایی در تجارت خارجی و بهتبع آن، اقتصاد کشورها داشته است. بنابراین با توجه به مبحث کلیدی مزیت نسبی گسترش روزافزون تجارت، ایجاد زمینههای مناسب جهت گسترش تجارت جهانی، امری اجتنابناپذیر است و این خود مستلزم وجود گمرکاتی مناسب با این حجم عظیم مبادلات کالا میباشد. اهمیت ...
مبلغ واقعی 26,000 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 24,700 تومان
چکیده در جهان امروز شرکت ها برای رسیدن به فروش و سود بالاتر با یکدیگر به رقابت می پردازند. لزوم توجه به آمیخته بازاریابی در شرکت ها برای افزایش فروش به خصوص در شرکت پگاه گلپایگان امری حیاتی می باشد. در یک ساختار رقابتی، بازار بیش از هر چیز آگاهی و شناخت مدیریت از نظرات و خواست مشتری و ارزیابی نحوه بهره گیری از آمیخته بازاریابی در ...
مبلغ واقعی 26,000 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 24,700 تومان