تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 109
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 671890
بررسی رابطه رایانه ای سازی کردن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی: شرکت اسنوا

بررسی رابطه رایانه ای سازی کردن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی: شرکت اسنوا

چکیده پیشرفت و توسعه روزافزون فناوری اطلاعات تأثیر عمیق و گسترده بر عملکرد بازارها به وجود آورده است و اینترنت به عنوان مؤثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن به عملکرد بهتر را فراهم ساخته است. اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده روش های گوناگون رایانه ای سازی و تأثیرات آن در عملکرد بازارها از ...

مبلغ قابل پرداخت 126,300 تومان

انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۵
بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند

بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند

چكيده در دنیای پر رقابت کنونی توجه به فعالیتهایی که ورای وظایف قانونی شرکتهاست روز به روز بیشتر مورد توجه مدیران قرار میگیرد و از آن جمله اجرای فعالیتهای اجتماعی از سوی شرکتهاست. ابعاد متفاوت مسئولیت های اجتماعی که از سوی شرکتها اجرامی گردد از قبیل: مسئولیت های زیست محیطی، مسئولیت های جامعه و مسئولیت های ذینفعان می باشد. در ...

مبلغ قابل پرداخت 126,300 تومان

انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۵
سنجش تاثير ابعاد كيفيت خدمات(برمبناي مدل سركوال) بر رضايت مشتريان نسبت به خدمات گارانتي شركت سايپا

سنجش تاثير ابعاد كيفيت خدمات(برمبناي مدل سركوال) بر رضايت مشتريان نسبت به خدمات گارانتي شركت سايپا

فهرست فصل ها فصل اول: کليات تحقيق....................................................1 فصل دوم: ادبیات وپیشینه تحقیق................................................14 فصل سوم: روش اجرای تحقیق.................................................80 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات...........................................86 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشهنادات..........................................106 منابع و ...

مبلغ قابل پرداخت 126,600 تومان

انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۵
عوامل موثر بر رضايت مشتريان خودروهای سواری شرکت سايپا

عوامل موثر بر رضايت مشتريان خودروهای سواری شرکت سايپا

فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق........................................1 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق...........................................14 فصل سوم: روش اجرای تحقیق............................................80 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات............................................86 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری...................................................106 منابع فارسی...........................................113 منابع ...

مبلغ واقعی 127,684 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 121,300 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵


مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.