تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مؤسسه علمی تحقیقاتی ایران پروژه(پرتال جامع پروژه وخدمات دانشجویی)

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 61
  • بازدید دیروز : 223
  • بازدید کل : 128155
بررسی رابطه رایانه ای سازی کردن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی: شرکت اسنوا

بررسی رابطه رایانه ای سازی کردن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی: شرکت اسنوا

چکیده پیشرفت و توسعه روزافزون فناوری اطلاعات تأثیر عمیق و گسترده بر عملکرد بازارها به وجود آورده است و اینترنت به عنوان مؤثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن به عملکرد بهتر را فراهم ساخته است. اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده روش های گوناگون رایانه ای سازی و تأثیرات آن در عملکرد بازارها از ...

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۵
بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند

بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند

چكيده در دنیای پر رقابت کنونی توجه به فعالیتهایی که ورای وظایف قانونی شرکتهاست روز به روز بیشتر مورد توجه مدیران قرار میگیرد و از آن جمله اجرای فعالیتهای اجتماعی از سوی شرکتهاست. ابعاد متفاوت مسئولیت های اجتماعی که از سوی شرکتها اجرامی گردد از قبیل: مسئولیت های زیست محیطی، مسئولیت های جامعه و مسئولیت های ذینفعان می باشد. در ...

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۵
مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاه های اقتصادی در بازاریابی (مطالعه موردی: شهرک صنعتی بوعلی همدان)

مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاه های اقتصادی در بازاریابی (مطالعه موردی: شهرک صنعتی بوعلی همدان)

چکیده این پژوهش با عنوان «مقایسه‌ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاه‌های اقتصادی در بازاریابی» با این هدف کلی و 5هدف فرعی در سال 1391 در شهرک صنعتی بوعلی شهر همدان انجام شده است. این پژوهش یک مطالعه توصیفی-تحلیلی با روش پیمایشی از نوع علّی- مقایسه­ ای است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران و مسئولان امر ...

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۵
طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار

طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار

چکیده هدف از ارائه این پژوهش طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار است. این مدل شامل متغیرهای مستقل پایداری اجتماعی، پایداری سیاسی، کیفیت خدمات، پایداری محیطی، پایداری فرهنگی، بازاریابی پایدار، رضایت گردشگر، اعتماد گردشگر، وفاداری گردشگر بر متغیر وابسته گردشگری پایدار است. برای آزمون فرضیه­ها، ...

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۵
سنجش تاثير ابعاد كيفيت خدمات(برمبناي مدل سركوال) بر رضايت مشتريان نسبت به خدمات گارانتي شركت سايپا

سنجش تاثير ابعاد كيفيت خدمات(برمبناي مدل سركوال) بر رضايت مشتريان نسبت به خدمات گارانتي شركت سايپا

فهرست فصل ها فصل اول: کليات تحقيق....................................................1 فصل دوم: ادبیات وپیشینه تحقیق................................................14 فصل سوم: روش اجرای تحقیق.................................................80 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات...........................................86 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشهنادات..........................................106 منابع و ...

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۵
بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری  مصرف کنندگان (مطالعه موردی : نام های تجاری لوکس در بازار پوشاک کرمان)

بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان (مطالعه موردی : نام های تجاری لوکس در بازار پوشاک کرمان)

چکیده : هدف تحقیق حاضر بررسی ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به نامهای تجاری لوکس و کانالهای توزیع موجود برای نامهای تجاری لوکس (از قبیل بوتیکها، مراکز خرید، فروشگاه های اینترنتی، نمایندگی ها ) می باشد .جامعه آماری این تحقیق شامل مصرف کنندگان 39-19 ساله در شهر کرمان می باشد که پوشاک مارکدار مصرف می کنند. 200 پرسشنامه به روش گلوله ...

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۵
اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری

اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری

چكيده : گردشگران براي انتخاب مقاصد گردشگري نيازمند اطلاعاتي در خصوص مقصد مي باشند. آنها پيوسته اطلاعاتي را از رسانه هاي گروهي شامل تلويزيون، ماهواره، اينترنت و... جمع آوري مي كنند. اگرچه منابع مذكور اطلاعات ارزشمندي را در اختيار گردشگر قرار مي دهد،اماگردشگران ترجيح مي دهند بخش قابل توجهي از اطلاعات مورد نياز خود را از منابع غير ...

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۵
مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح   شهر ....

مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر ....

چکیده در دیدگاه مبتنی بر منابع این باور وجود دارد که منابع و قابلیت­های غیر­قابل تقلید، ارزشمند، کمیاب و به لحاظ اجتماعی پیچیده، مزیت رقابتی برتری را ایجاد می­ کنند. موفقیت یک سازمان وابسته به توسعه قابلیت­ها و ارتباطی است که برای شرکت منحصربه فرد است و در میان­ مدت تا بلندمدت حفظ می­ گردند. پژوهش حاضر به دنبال بررسی ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۵
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی  (مورد مطالعه: شعب بانک های دولتی استان .... )

تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی (مورد مطالعه: شعب بانک های دولتی استان .... )

چکیده پژوهش صنعت بانکداري، از جمله صنایع مهم و مطرح دنياست، امروزه بانك ها دركشورهاي پيشرفته به عنوان راه گشا، مشاور حرفه اي، متخصص در افزایش منابع مالي شركت ها و جمع آوري و تبادل اطلاعات لازم براي مشتریان خود عمل مي كنند. در بانکداری نوین مولفه های متعددی وجود دارند که بر روند تجهیز منابع پولی بانک ها و موسسات مالی تاثیر ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۵
بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی ....

بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی ....

چکیده بانکداری الکترونیک به دلیل مزیت های بی شمارش یکی از استراتژی های اصلی تمامی بانک های دنیا است. امروز بانکداری بدون استفاده از بانکداری الکترونیک متصور نیست. بازاریابی نیز از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش دهد. در این پژوهش قصد داشته ایم که به بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۵
تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان  خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه مورد: بانک تجارت استان .... )

تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه مورد: بانک تجارت استان .... )

چکیده: امروزه با توجّه به ساختار رقابتی شدید حاکم بر بانکها در عرضه خدمات الکترونیکی، استفاده از تبلیغات برای معرفی خدمات نقش مهمی در ترغیب و تشویق مشتریان در استفاده از محصول و خدمات و در نهایت جذب آنها به سمت استفاده از خدمات الکترونیکی بانکها دارد. به عبارت دیگر اگر بانکها بتوانند اثر بخشی تبلیغات خود را بر مشتریان ارزیابی ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۵
بررسي عوامل سازماني موثر بر فساد اداري در نظام بانکی  (شعب منتخب بانک های استان ....)

بررسي عوامل سازماني موثر بر فساد اداري در نظام بانکی (شعب منتخب بانک های استان ....)

چکیده تحقیق حاضر تحت عنوان بررسي عوامل سازماني موثر بر فساد اداري در نظام بانکی در شعب منتخب بانک های استان ....انجام گرفته است . هدف از انجام آن، شناسایی عوامل سازماني موثر بر فساد اداري و مشخص کردن رابطه عوامل سازماني موثر بر فساد اداري با فساد اداري در شعب مربوطه می باشد. به منظور سنجش فساد اداری و عوامل سازماني موثر بر آن از ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

چکیده: با گذر از اقتصاد سنتي، مشتري به صورت رکن اصلي و محور تمام فعاليت هاي شرکت درآمده است؛ به نحوي که از ديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها درگرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود مي‌باشد. يکي از دغدغه‌هاي اصلي شرکت‌ها، بررسي اثر تاکتيک‌هاي بازاريابي افزايش فروش و ارتباط بلندمدت با مشتري بر رفتار ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
بررسی موانع استقرار دولت الکترونیک در  شرکت گاز استان ....

بررسی موانع استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان ....

چکیده توسعه تکنولوژی یکی از مهمترین ویژگی های عصر جدید است. دولت الکترونیک به معنی پذیرش تکنولوژی ها توسط دولت به منظور افزایش کارایی و بهره وری خدمات عمومی می باشد و شناسایی موانع یکی از پیش زمینه های مهم پیاده سازی موفق دولت الکترونیک است. هدف پژوهش حاضر بررسی موانع استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان .... می باشد. که این ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان

بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان

چکیده: در این تحقیق به بررسي عوامل موثر بر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان پرداخته شده است.در این تحقیق از عواملی چون ارزش برند، تصویر برند و فاکتورهای موثر بر رابطه موفقیت آمیز با مشتری شامل: اعتماد، رضایت، تعهد ، آگاهی از برند ، وفاداری به برند و تداعی برند یاد شده است. روش تحقیق از نظر جمع آوری اطلاعات توصیفی از نوع ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
بررسی عوامل موثر برتصادفات جاده ای استان اردبیل؛  مورد مطالعه: محور اردبیل - مغان

بررسی عوامل موثر برتصادفات جاده ای استان اردبیل؛ مورد مطالعه: محور اردبیل - مغان

چکیده: اين پژوهش درصدد بررسي و شناخت علل و عوامل موثر بر بروز يا شدت وقوع تصادفات جاده اي محور اردبيل- مغان است که در راستای آن رابطهبينمتغيرهايجاده اي،انساني،محيطي و خودروبا وقوع تصادفات و سوانح در محور مذکورمطالعه می شود. متد پژوهش حاضر روش توصیفی با رویکرد تحلیلی است. برای تحلیل داده های آماری بدست آمده از شاخص های آمار توصیفی ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر ....

بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر ....

چکیده نزديك‌ترين مفهوم موجود در علم اقتصاد، مصرف و الگوي مصرف است. منظور از الگوي مصرف در علم اقتصاد شناسايي سه مؤلفه است: اول سطح مصرف، دوم تركيب كالاهاي مصرفي و سوم نحوه مصرف. رفتار مصرف‌کننده از موضوعات جدید حوزه‌ی بازاریابی به شمار می‌رود و موضوعی بحث‌برانگیز و چالشی است که افراد وآن‌چه خریداری می‌نمایند را ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه¬های بازاریابی اجتماعی (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری مهر)

بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه¬های بازاریابی اجتماعی (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری مهر)

«چکیده» هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش رسانه­ های بازاریابی اجتماعی در سپرده­گذاری مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر در استان تهران بود. تحقيق حاضر از نظر روش توصیفی و از نوع همبستگی بوده كه به ­لحاظ هدف، كاربردي است که به شیوه تحقیقات میدانی به جمع ­آوری داده ­ها پرداخته است. جامعه آماري تحقیق شامل مشتریان موسسه ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
بررسی رابطه هوش اجتماعی و عملکرد تجاری (مطالعه موردی: مدیران بانک کشاورزی استان ....)

بررسی رابطه هوش اجتماعی و عملکرد تجاری (مطالعه موردی: مدیران بانک کشاورزی استان ....)

چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه هوش اجتماعی و عملکرد تجاری در بین مدیران بانک کشاورزی می باشد. بدین منظور ویژگی های هوش اجتماعی از قبیل پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت های اجتماعی، هوشیاری اجتماعی و مطلوبیت اجتماعی به عنوان مولفه های اصلی بر روی عملکرد تجاری شامل عملکرد رفتاری، عملکرد درنقش، عملکرد فرا نقش، و عملکرد مبتنی بر ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵
ارزيابي كارايي كانال هاي توزيع  با استفاده از روش تحليل پوششي داده ها

ارزيابي كارايي كانال هاي توزيع با استفاده از روش تحليل پوششي داده ها

چكيده: يكي از دغدغه‌هاي اصلي سازمان ها انتخاب كانال توزع مناسب با كارايي بالا مي باشد كه در اين دوره به علت تنوع در كانال هاي توزيع يكي از مشكلات اساسي اكثر كارخانه ها مي باشد. بر اساس پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ایجاد رقبای جدید برای سی دی مانند هارد،فلش و... بازار این محصول به صورت رکودی بودی و در نهایت دغدغه برای انتخاب کانال ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
رابطه بین هوش اجتماعی با کیفیت خدمات در بیمارستان های شهرستان ....

رابطه بین هوش اجتماعی با کیفیت خدمات در بیمارستان های شهرستان ....

چکیده به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت، هوش اجتماعی از اهمیت زیادی در کشور برخوردار شده است. در سال های اخیر تحقیقاتی چند در این رابطه صورت گرفته است که خود نشان از تمایل سازمان ها به این موضوع می باشد. کیفیت خدمات نیز یکی از مباحث کلاسیک مدیریت به توصیف ابعاد خدمات می پردازد. کیفیت خدمات از مباحث پر اهمیت مدیریت بوده که ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
تعیین و رتبه بندی عوامل مؤثر بر فروش در پتروشیمی خراسان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)

تعیین و رتبه بندی عوامل مؤثر بر فروش در پتروشیمی خراسان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)

چکیده با گسترش رقابت و اشباع شدن بسياري از بازارها و تغييرات پيوسته در محيط و تركيب جمعيت، شركتها با اين واقعيت روبه رو شدند که، امروزه هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و اينك شركتها براي به دست آوردن سهم بيشتري از بازار بايد مبارزه كنند. بنابراين هزينه هاي جذب مشتريان جديد رو به افزايش نهاده است. پایان نامه حاضر تحقیقی است که به ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
بررسي ارزش از ديدگاه مشتريان شركت ايرانسل

بررسي ارزش از ديدگاه مشتريان شركت ايرانسل

چكيده: در مفهوم بازاريابي اعتقاد براين است كه نيل به اهداف سازماني بستگي تام به تعريف و تعيين نيازها و خواسته‌هاي بازارهاي هدف و تأمين رضايت مشتري به نحو مطلوب‌تر و موثرتر از رقبا دارد. تحقيق حاضر به بررسي ارزش از ديدگاه مشتريان شركت ايرانسل در شهر ايلام پرداخته است و عوامل ارزش‌ ساز از ديد مشتريان انتخاب و رتبه‌بندي شده ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
بررسی تاثیر انتصاب های مبتنی بر شایستگی مدیران بر بهره وری نیروی انسانی بانک ملت استان ....

بررسی تاثیر انتصاب های مبتنی بر شایستگی مدیران بر بهره وری نیروی انسانی بانک ملت استان ....

چکیده تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر انتصاب های مبتنی بر شایستگی مدیران بر بهره وری نیروی انسانی بانک ملت استان .... انجام گرفته است. روش انجام تحقیق، عبارت از روش پیمایش از نوع توصیفی و همبستگی است و جامعه آماری کلیه کارکنان بانک ملت استان .... که به تعداد 283 نفر بودند. برای تعیین تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه برابر ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵

بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: شهرک صنعتی گلپایگان)

چكیده پیاده سازی و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری مستلزم طراحی و تدوین صحیح اهداف و استراتژی ها با ساختار، فرهنگ (یا نیروی انسانی) و تکنولوژی سازمانی می باشد. با اینکه تحقیقات زیادی در خصوص دلایل عدم موفقیت سازمان ها در اجرای برنامه ها و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری صورت گرفته است اما تحقیقات اندکی در خصوص عوامل ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
ارزيابي عملکرد شعب بانک تجارت استان......... بر اساس  شاخص هاي مدل تعالي سازماني EFQM

ارزيابي عملکرد شعب بانک تجارت استان......... بر اساس شاخص هاي مدل تعالي سازماني EFQM

چکیده اين تحقیق به دنبال بررسی ارزيابي عملکرد شعب بانک تجارت استان .... بر اساس شاخص هاي مدل تعالي سازماني EFQM می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردي و روش گردآوري داده ها توصيفي و از شاخه مطالعات ميداني به شمار مي آيد. جامعه آماري اين تحقيق نیز شامل کلیّه پرسنل بانک تجارت سراسر استان .... در حدود 614 نفر مي باشد كه بر اساس فرمول کوکران ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵
بررسی تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکت های صادرکننده سنگ تزئینی استان ....

بررسی تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکت های صادرکننده سنگ تزئینی استان ....

چكيده انعطاف­پذیری استراتژیک و تاثیراتی که این امر بر عملکرد صادراتی دارد از اهمیت خاصی برخوردار است. محققان معتقدند که انعطاف­پذیری استراتژیک می­تواند بصورت بالقوه عملکرد را بهبود­داده و موجب سودآوری گردد . سوال اصلی این تحقیق : . " انعطاف پذیری استراتژیک چه تاثیری بر عملکرد صادراتی و توسعه بازار صادرات دارد ؟ " این تحقیق ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان  مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان ....

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان ....

چكيده هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان .... می باشد. پژوهش حاضر از نظر روش، پیمایشی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب استان .... می باشد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. با ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵
تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)

تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)

چکیده پژوهش حاضر به بررسی تاثير كشور سازنده نام تجاري بر ارزش ويژه برند:مطالعه مورد یصنعت آسانسورپرداخته است. نوع تحقيق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش کارفرمایان، مهندسین،مشاورین و سایر افراد تصمیم گیرنده در انتخاب برند آسانسور پروژه های ساختمانی بوده است، که تعداد 230 نفر به روش تصادفی ساده انتخاب شده اند. ابزار ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵
بررسي تاثير تفكر استراتژيك بر عملكرد وظيفه اي مديران ارشد ( مورد مطالعه از ديدگاه كاركنان شركت نفت ........)

بررسي تاثير تفكر استراتژيك بر عملكرد وظيفه اي مديران ارشد ( مورد مطالعه از ديدگاه كاركنان شركت نفت ........)

چکیده هدف تحقیق حاضر شناخت رابطه بين تفكر استراتژيك و عملكرد وظيفه اي مديران ارشد در شركت نفت استان .... می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارکنان رسمي،پيماني و قراردادي شركت نفت .... می باشد که با توجه به جدول مورگان ازتعداد 170نفر، تعداد 118 نفر بعنوان حجم نمونه انتخاب گردید. برای جمع آوری اطلاعات پرسشنامه مشتمل بر39 سوال به صورت ...

مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵


مطالب تصادفی

  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی
  • پرسشنامه توانمندسازي کارکنان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.
" فروشگاهی از 4KIA "