دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
برچسب های مهم
پیوند ها
پرسشنامه عملکرد بازاریابی
هدف: بررسی عملکرد بازاریابی بانک یا سازمان از سه حیطه مختلف (کارآیی، اثربخشی، انطباق پذیری)
این پرسشنامه دارای 15 سوال بوده
پرسشنامه فوق دارای سه بوده که نیز سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:
بعد |
سوالات مربوطه |
کارآیی |
10-1 |
اثربخشی |
12- 11 |
انطباق پذیری |
15-13 |
طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:
گزینه |
کاملا مخالفم |
مخالفم |
نظری ندارم |
موافقم |
کاملا موافقم |
امتیاز |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
منبع: دارد
روایی و پایایی: دارد
نوع فایل: Word
مبلغ قابل پرداخت 17,700 تومان