تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 46
  • بازدید دیروز : 136
  • بازدید کل : 672341

بررسي تاثير سبک هاي مديريت در افزايش بهره وري در سازمان هاي خصوصي در سال 1392


بررسي تاثير سبک هاي مديريت در افزايش بهره وري در سازمان هاي خصوصي در سال 1392

فهرست مطالب

عنوان*************************************صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه............................... 1

1-2 بیان مسئله............................... 2

1-3 اهداف تحقيق.............................. 3

1-4 فرضيه هاي پژوهش............................. 3

1-5 قلمرو تحقيق...................................... 4

1-6 متغيرهاي مسئله.................................... 5

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه.................................... 6

2-2 پيشينه تحقيق.................................... 7

2-3 مفهوم بهره وري................................... 7

2-4 هزينه هاي افزايش كيفيت.................................. 9

2-5 هزينه هاي ارزيابي..................................... 10

2-6 هزينه ي ناكامي............................................... 10

2-7 بهره وري و سودآوري...................................... 11

2-8 بهره وري و كيفيت زندگي كار..................................... 12

2-9 تعاريف بهره وري.......................................... 13

2-9-1 سابقه وتاريخچه....................................... 13

2-10 تعاریف مختلف بهره وری..................................... 23

2-11 بهره وري به يكي از طرق زير تجلي مي يابد........................................ 27

2-12 تعريف بهره وری از ديدگاه های مختلف....................................... 28

2-13 مفاهيم مرتبط با بهره وري ...............................................31

2-14 چرا بايد بحث بهره‌وري را جدي تلقي كرد؟........................................ 33

2-15 انواع بهره وري........................................... 34

2-15-1 بهره وري جزيي.............................................. 34

2-15-2 بهره وري كلي............................................. 34

2-15 سطوح بهره وري............................................. 35

2-16 عوامل مؤثر بر بهره وري ملي................................................. 35

2-16-1 نيروي انساني....................................... 35

2-16-2 تكنولوژي و سرمايه گذاري مالي................................................ 36

2-16-3 قوانين و مقررات دولت.............................................. 36

2-17 بهره وری ، رضایتمندی و وفاداری مشتری........................................ 37

2-18 ارتباط بین بهره وری و كاهش قیمت ............................................39

2-19 ارتباط بین بهره وری و كیفیت محصول...................................... 40

2-20 ارتباط بین بهره وری و احساس تعلق نسبت به سازمان........................................... 40

2-21 پيشينه تحقيقات انجام شده در مورد بهره وري..................................................... 42

2-22 تحقيقات كاملا مرتبط باموضوع............................................... 45

2-22-1 تحقيقات انجام شده در داخل ايران.................................................... 45

2-22-2 تحقيقات خارجي.......................................... 46

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1 مقدمه............................................. 48

3-2 رویکرد پژوهش............................................... 49

3-3 نوع پژوهش از منظر هدف............................................... 50

3-4 استراتژی های پژوهش............................................ 50

3-5 نوع تحقیق.................................................... 51

3-6 شیوه های گردآوری داده ها.............................................. 51

3-7 قلمروي پژوهش................................................. 52

3-8 روش نمونه گيري.............................................. 52

3-9 جامعه آماري.............................................. 52

3-10 روايي بودن............................................. 53

3-11 اعتبار دروني پرسش نامه.................................................53

3-12 نحوه تجزيه وتحليل................................................. 53

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 مقدمه............................................... 54

4-2 آمار توصیفی داده ها................................................ 55

4-3 آمار استنباطی داده ها........................................... 61

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 مقدمه..................................... 71

5-2 یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه اهم تحقیق........................................... 72

5-3 پیشنهادها.............................................. 74

5-4 پیشنهادها برای تحقیقات بعدی..................................... 74

 

منابع 

پرسشنامه 


مبلغ واقعی 99,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 49,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 473

مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.