تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 123
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 671904

تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک صادرات


تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک صادرات

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1مقدمه .........................................................................................................................................................2

1-2بیان مسئله......................................................................................................................................................3

1-3اهمیت و ضرورت تحقیق ..............................................................................................................................3

1-4 اهداف تحقیق: .............................................................................................................................................5

1-4-1اهداف کلی .............................................................................................................................................5

1-4-2اهداف جزئی............................................................................................................................................5

1-5فرضیات تحقیق.............................................................................................................................................5

1-5-1 فرضیه اهم...............................................................................................................................................5

1-5-2 فرضیات اخص........................................................................................................................................5

1-6 قلمرو تحقیق................................................................................................................................................6

1-6-1 قلمرو موضوعی.......................................................................................................................................6

1-6-2 قلمرو زمانی ............................................................................................................................................6

1-6-3 قلمرو مکانی............................................................................................................................................6

1-7 محدودیت های تحقیق.................................................................................................................................6

1-8 تعریف نظری و عملیاتی واژه ها....................................................................................................................7

 

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1مقدمه ........................................................................................................................................................10

2-2 تاریخچه بانکداری.....................................................................................................................................11

2-3 تاریخچه بانکداری الکترونیک...................................................................................................................12

2-4 تعاریف بانکداری الکترونیک....................................................................................................................14

2-5 ویژگی های بانکداری الکترونیک..............................................................................................................15

2-6 شاخه های بانکداری الکترونیک .................................................................................................. .............16

2-7 کانالهای بانکداری الکترونیک...................................................................................................................16

2-8 مزایای بانکداری الکترونیک ......................................................................................................................17

2- 9 سیرتحولات فناوری اطلاعات در بانکداری ..............................................................................................19

2-9-1 دوره اول – اتوماسیون پشت باجه ..........................................................................................................19

2-9-2 دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه ........................................................................................................20

2-9-3 دوره سوم – متصل کردن مشتریان به حسابهایشان .................................................................................22

2-9-4 دوره چهارم یکپارچه سازی سیستمها و مرتبط کردن مشتری با تمامی عملیات بانکی..............................24

2-10 گستره جهانی ..........................................................................................................................................25

2-11 بانکداری الکترونیکی در ایران .................................................................................................................26

2-12 مشتریان بانکی و رضایتمندی ایشان .................... .....................................................................................28

2- 12-1 مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان.......................................................................29

2-12-2 -1رضایت مشتری...............................................................................................................................31

2-12-2-2 خدمت به مشتری............................................................................................................................32

بخش سوم:تحقیقات انجام شده

2-13-1 تحقیقات داخلی.................................................................................................................................34

2-13-2 تحقیقات خارجی................................................................................................................................37

فصل سوم:روش شناسی تحقیق

3-1مقدمه.........................................................................................................................................................40

3-2 روش تحقیق..............................................................................................................................................40

1-2-3 مراحل پیگری شده در اجرای تحقیق..................................................................................................... 41

3-3 جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق......................................................................................................41

3-3-1 قلمرو موضوعی..................................................................................................................................... 41

3-3-2 قلمرو زمانی..........................................................................................................................................41

3-3-3 قلمرو مکانی..........................................................................................................................................41

3-4 نمونه و نمونه گیری...................................................................................................................................42

3-5 بر آورد حجم نمونه ..................................................................................................................................42

3-6 معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات........................................................................................................42

3-6-1 پرسشنامه...............................................................................................................................................43

3-6-2 معرفی پرسشنامه ....................................................................................................................................43

3-6-3 چگونگي طراحي نهايي پرسشنامه...........................................................................................................44

3-7 روایی و پایانی ..........................................................................................................................................44

3-7-1 روایی / اعتبار .......................................................................................................................................44

3-7-2 پایايی ...................................................................................................................................................45

3-8خلاصه فصل .............................................................................................................................................46

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل آماری

4-1 پردازش داه ها...........................................................................................................................................48

4-2 تجزیه و تحلیل داده ها...............................................................................................................................48

4-3 روش هاي جمع آوري اطلاعات.................................................................................................................49

4-4 پردازش و تفسير داده ها ..........................................................................................................................49

4-4-1كنترل كيفيت داده ها ............................................................................................................................50

4-4-2تفكيك داده ها .....................................................................................................................................50

4-4-3پردازش داده ها .....................................................................................................................................51

4-5 مشاهده.....................................................................................................................................................51

4-6 مصاحبه...................................................................................................................................................53

4-7 پرسشنامه ..................................................................................................................................................55

4-8 طبقه بندی بر اساس ماهيت پرسشنامه..........................................................................................................55

4-8-1 پرسشنامه باز..........................................................................................................................................55

4-8-2 پرسشنامه بسته........................................................................................................................................56

4-9 تجزيه و تحليل داده ها...............................................................................................................................56

4-10 جامعه آماري تحقيق................................................................................................................................57

4-11 جامعه آماری...........................................................................................................................................57

4-12 تجزیه و تحلیل داده ها.............................................................................................................................58

4-13محاسبه آماره آزمون ................................................................................................................................64

4-14 تعيين مقدار بحراني .................................................................................................................................65

4-15 آزمون t استودينت .................................................................................................................................65

4-16 تعيين فرضيات آزمون ............................................................................................................................65

4-17تصميم گيري...........................................................................................................................................66

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها

5-1 مقدمه........................................................................................................................................................68

5-2 فرضیه ها....................................................................................................................................................68

5-3 چهارچوب نظري و الگوي تحليلي .............................................................................................................69

5-4 روش‌هاي جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل........................................................................................70

5-5 پيشنهادات كاربردي .................................................................................................................................70

5-5-1رابطه بین بانکداری الکترونیک و رضایت و اعتماد مشتریان......................................................................70

5-6 پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.....................................................................................................71

5-7محدودیتها .................................................................................................................................................72

5-7-1 محدودیت تحقیق .................................................................................................................................72

5-8 نتیجه فصل................................................................................................................................................72

 

فهرست منابع و ماخذ

منابع فارسی ..................................................................................................................................................73

منابع انگلیسی................................................................................................................................................73

پرسشنامه........................................................................................................................................................74


مبلغ واقعی 99,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 49,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 606

مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.