تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فعال در زمینه «پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، پرسشنامه، استخراج و پذیرش مقاله و ....


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 115
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 671896

بررسی رابطه بین رسانه های گروهی و اقتصاد مقاومتی بر سبک زندگی مردم شهرستان ..... در سال 1393


بررسی رابطه بین رسانه های گروهی و اقتصاد مقاومتی بر سبک زندگی مردم شهرستان ..... در سال 1393

چکیده:

زندگي مجموعه اي است از ارزش ها، نوع نگاه و تفكر و شيوه هاي رفتاري در هر چيزي. بيشتر مردم معتقدند كه بايد سبك زندگي شان را آزادانه انتخاب كنند. جامعه شناسان معتقدند سن، طبقه اجتماعي، قوميت و جنسيت در سبك زندگي هر فرد اثر گذارند. اين يعني هويت از نوع ساختار و طبقه اجتماعي فرد و همچنين جنسيت، سن و مذهب او شكل مي گيرد. با توجه به نیاز جامعه ما به بررسی رابطه بین رسانه های گروهی و اقتصاد مقاومتی بر سبک زندگی مردم شهرستان فریدونشهر در سال 1393 پرداختیم در این تحقیق برای سنجیدن میزان تأثیرات به وجودآمده در متغیرهای یاد شده جامعه آماری بکار گرفته شده افراد ساکن در شهرستان فریدونشهر است که ما به دلیل تعداد بالای جامعه آماری روش نمونه گیری خاصی نداریم و تعداد 100 نفر از افراد به صورت تصادفی انتخاب میکنیم.با توجه به نتایج بدست آمده از آزمون فرضیه اصلی که به دنبال یافتن این سؤال هستیم که آیا بین رسانه های گروهی و اقتصاد مقاومتی بر سبک زندگی مردم رابطه معناداری وجود دارد یا خیر حال ما از دو آزمون معتبر و مهم ANOVA و Paired Samples T استفاده کردیم در نتایج بدست آمده از این دو آزمون مقدار Sig این دو آزمون به ترتیب برابر با 005/0 و 004/0 می باشد و با توجه به اینکه این مقدار Sig بدست آمده از 05/0 کمتر می باشد بنابراین می توان نتیجه گرفت بین رسانه های گروهی و اقتصاد مقاومتی بر سبک زندگی مردم شهرستان فریدونشهر رابطه معناداری وجود دارد.

 

فهرست مطالب

عنوان**********************************************شماره صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه.....................................................................................................................................................2

1-2 بیان مسئله...............................................................................................................................................4

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق........................................................................................................................5

1-4 اهداف کلی............................................................................................................................................6

1-4-1 هدف کلی.........................................................................................................................................6

1-4-2 هدف های فرعی................................................................................................................................6

1-5 فرضیه های تحقیق..................................................................................................................................6

1-5-1 فرضیه اصلی.......................................................................................................................................6

1-5-2 فرضیه های فرعی...............................................................................................................................6

1-6 تعاریف علمی و عملیاتی واژه ها.............................................................................................................7

1-6-1 تعریف علمی.....................................................................................................................................7

1-6-2 تعاریف عملیاتی.................................................................................................................................9

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

بخش اول: رسانه های گروهی

2-1 مقدمه...................................................................................................................................................11

2-2 نقش و کارکرد رسانه ها در اقتصاد مقاومتی..........................................................................................11

2-3 ارتباط رسانه و مطبوعات با اقتصاد مقاومتی...........................................................................................12

2-4 استفاده از رسانه ها، هدر دادن سرمایه است یا سرمایه گذاری؟..............................................................12

2-5 ایجاد مباحث اقتصادی در رسانه ها........................................................................................................13

2-6 اقتصاد مقاومتی، نیازمند رسانه مقاومتی..................................................................................................13

بخش دوم: سبک زندگی

2-7 سبک زندگی.......................................................................................................................................16

2-8 سبك زندگي به عنوان مجموعه رفتارها ...............................................................................................16

2-8-1 تعريف بر مبناي الگوي مصرف........................................................................................................16

2-9 تعريف سبك هاي زندگي....................................................................................................................18

2-9-1 خلاقيت نمادي ................................................................................................................................28

2-10 بيكاري و سبك زندگي جوانان .........................................................................................................28

2-11 شكل جديد زندگي اجتماعي.............................................................................................................28

2-12طرح مفهوم جديد...............................................................................................................................30

بخش سوم: اقتصاد مقاومتی

2-13 مقدمه................................................................................................................................................32

2-14 اقتصاد موازی.....................................................................................................................................32

2-15 اقتصاد ترمیمی....................................................................................................................................33

2-16 چهار تعریف از اقتصاد مقاومتی..........................................................................................................34

2-16-1 اقتصاد دفاعی.................................................................................................................................34

2-16-2 اقتصاد الگو....................................................................................................................................34

2-17 اقتصاد مقاومتی آزمونی برای رسانه ها ................................................................................................34

2-18 هدف از اقتصاد مقاومتی چیست؟........................................................................................................36

2-19 چرا در این صحبت ها بر روحیه مقاومت تاکید شده است؟..................................................................38

2-20 نظریه ی طبقه ی تن آسا ....................................................................................................................40

2-21 نظریه ی مارکوزه...............................................................................................................................40

2-22 نظریه ی طبقاتی.................................................................................................................................41

2-23 نظریه موریس هالبواکس....................................................................................................................41

2-24 نظریه ی متمایز ساختن خود از دیگران................................................................................................41

2-25 نظریه ی تضاد....................................................................................................................................41

2-26 نظریه ی ساخت گرایی ساختارگرایانه.................................................................................................42

2-27 مدل علی:( متغیر مستقل و وابسته)......................................................................................................45

بخش چهارم: پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیقات داخلی.................................................................................................................................46

پیشینه تحقیقات خارجی...............................................................................................................................47

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1مقدمه..................................................................................................................................................49

3-2 روش تحقيق.........................................................................................................................................49

3-3 روش تحقیق در این مطالعه...................................................................................................................50

3-4جامعه آماري......................................................................................................................................51

3-5 روش جمع آوري اطلاعات................................................................................................................51

3-6ابزار اندازه گيري................................................................................................................................52

3-7روایی و پایایی.....................................................................................................................................52

3-7-1 روائی (اعتبار)................................................................................................................................52

3-7-2 پایائی...............................................................................................................................................52

3-8 ابزار اندازه گيري................................................................................................................................53

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 مقدمه...................................................................................................................................................55

4-2توصیف داده ها....................................................................................................................................55

4-3 آمار استنباطی داده ها...........................................................................................................................57

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه...................................................................................................................................................63

2-5 نتیجه گیری فرضیات............................................................................................................................64

3-5 محدودیت ها.......................................................................................................................................66

4-5 پیشنهادها..............................................................................................................................................66

منابع و مآخذ....................................................................................................................................................

پرسشنامه..........................................................................................................................................................


مبلغ واقعی 98,600 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 49,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 958

مطالب تصادفی

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال (TQM)
  • پرسشنامه استاندارد تعارض سازمانی بین فردی
  • پرسشنامه های استراتژی مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد سازمان
  • پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال
  • پرسشنامه عملکرد بازاریابی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ایران پروژه" می باشد.